Αγώνες ping pong

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ενδοσχολικό πρωτάθλημα ping pong 🏓 με τη συμμετοχή των παιδιών της Ε και ΣΤ τάξης. Τα παιδιά διακρίθηκαν για τις επιδόσεις τους και για την ευγενή άμιλλα κατά την διάρκεια του αγώνα. Νικητές των αγώνων οι μαθητές Χαλιμουρδας Χρήστος και Κατση Φωτεινή από την ΣΤ τάξη . Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *