Μέσα σε μια ιδιαίτερα συγκινητική και γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 του σχολείου μας, αφιερωμένη στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης που ολοκληρώνουν τη φοίτησή τους στο Δημοτικό και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο.
Κεντρικό θέμα της φετινής εκδήλωσης αποτέλεσε η όμορφη συνεργασία ανάμεσα στους μαθητές της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης, στο πλαίσιο του προγράμματος υιοθεσίας που υλοποιήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Οι μεγάλοι μαθητές στάθηκαν δίπλα στα πρωτάκια, τα καθοδήγησαν και τα στήριξαν στα πρώτα τους βήματα στο σχολικό περιβάλλον, δημιουργώντας δεσμούς φιλίας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού.
Η γιορτή ξεκίνησε με θερμό καλωσόρισμα από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και συνεχίστηκε με διασκεδαστικά παιχνίδια συνεργασίας ανάμεσα στα παιδιά της Α΄ και της ΣΤ΄ τάξης, σκορπίζοντας γέλια και ενθουσιασμό σε μικρούς και μεγάλους. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η ανταλλαγή ευχών και δώρων μεταξύ των μαθητών των δύο τάξεων, καθώς οι μικροί ευχήθηκαν στους μεγαλύτερους καλή πρόοδο στο νέο τους ξεκίνημα και οι απόφοιτοι μοιράστηκαν μαζί τους συμβουλές και ευχές για τα επόμενα χρόνια στο Δημοτικό.
Ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα είχαν τα μουσικά και καλλιτεχνικά δρώμενα. Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης και η χορωδία με μαθητές της Δ τάξης παρουσίασαν τα τραγούδια «Ήταν ένα μικρό καράβι» σε διασκευή, «Όπου υπάρχει αγάπη» και «Κράτα τις στιγμές», μεταφέροντας μηνύματα αγάπης, συνεργασίας και αισιοδοξίας. Συγκίνηση προκάλεσε επίσης το αποχαιρετιστήριο δρώμενο των αποφοίτων, μέσα από το οποίο αναβίωσαν αναμνήσεις και όμορφες στιγμές από τα έξι χρόνια της σχολικής τους πορείας.
Τα παιδιά της Α΄ τάξης παρουσίασαν μουσικοχορευτικά δρώμενα γεμάτα φαντασία, χρώμα και παιδική ανεμελιά, ενώ οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης εντυπωσίασαν το κοινό με σύγχρονες χορογραφίες που επιμελήθηκαν οι ίδιες. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με παραδοσιακούς χορούς από τη Θεσσαλία και άλλες περιοχές της Ελλάδας, αναδεικνύοντας τη σημασία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και τη σύνδεση των παιδιών με τις ρίζες και τις παραδόσεις του τόπου μας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε και η εικαστική έκθεση των μαθητών της Δ΄ τάξης, η οποία πλαισίωσε τη γιορτή με ζωγραφιές, κατασκευές και κεραμικές δημιουργίες, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα και το ταλέντο των παιδιών.
Η βραδιά κορυφώθηκε με την τελετή αποφοίτησης των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, την απονομή αναμνηστικών δώρων και τις ευχές των εκπαιδευτικών για καλή πρόοδο και επιτυχία στη νέα εκπαιδευτική τους διαδρομή.
Η φετινή γιορτή είχε και έναν ιδιαίτερα συγκινητικό χαρακτήρα, καθώς η σχολική μας κοινότητα αποχαιρέτησε δύο αγαπητούς εκπαιδευτικούς που ολοκλήρωσαν την πολυετή εκπαιδευτική τους πορεία και αφυπηρετούν, τον υποδιευθυντή του σχολείου μας, κ.Απόστολο Γανιά και την εκπαιδευτικό κ.Ελένη Μπαμπάνα. Με λόγια αγάπης και ευγνωμοσύνης η Διευθύντρια του σχολείου μας εξέφρασε τις θερμές της ευχές για υγεία, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές στη νέα αυτή φάση της ζωής τους.
Ξεχωριστή ήταν και η συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος πλαισίωσε τη βραδιά με κληρώσεις πλούσιων δώρων, προσέφερε αναμνηστικά δώρα στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης για να θυμούνται τα χρόνια τους στο Δημοτικό και, κλείνοντας με τον πιο γλυκό τρόπο τη γιορτή, κέρασε παγωτά σε όλα τα παιδιά και τους παρευρισκόμενους.
Θερμές ευχαριστίες αξίζουν σε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη συμβολή τους στην επιτυχημένη διοργάνωση της εκδήλωσης.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!






