
Στις 4 Ιουνίου, το σχολείο μας φόρεσε τα «πράσινά» του και αφιέρωσε τη μέρα στον πλανήτη μας, με μια διπλή δράση που συνδύασε τη γνώση με τη γεύση!
Η αρχή έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων. Μέσα από ένα θεατρικό, οι μαθητές μας ενημερώσαν για τις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής. Υποδύθηκαν ρόλους λαχανικών, πλαστικών μπουκαλιών καθώς και των βοηθών της ανακύκλωσης, περνώντας το μήνυμα ότι η προστασία του πλανήτη είναι υπόθεση όλων και ότι ακόμη και οι μικρές καθημερινές συνήθειες μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά.

Από τη Θεωρία στην Πράξη… στο Προαύλιο!
Η συνέχεια δόθηκε στην αυλή του σχολείου μας, όπου η θεωρία έγινε βίωμα! Οι μαθητές έγιναν για λίγο «σεφ της φύσης». Με κέφι και ομαδικό πνεύμα, συγκέντρωσαν φρέσκα, εποχιακά λαχανικά, τα έπλυναν και δημιούργησαν όλοι μαζί πεντανόστιμες, υγιεινές σαλάτες.
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά κατάλαβαν την αξία της τοπικής παραγωγής, τη σημασία της σωστής διατροφής και πώς η προστασία του περιβάλλοντος συνδέεται άμεσα με το πιάτο μας.
Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή και το μεράκι τους! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη «πράσινη» δράση μας!


