
Διάκριση πέτυχαν οι τρεις ομάδες μαθητών του σχολείου μας που συμμετείχαν στο 5ο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ με τίτλο «Τα Μαθηματικά είναι παντού», που πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στις 2 Απριλίου 2025.

Πέντε ομάδες μαθητών/τριών της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαγωνισμό επίλυσης γρίφων σε έντυπη μορφή. Οι γρίφοι περιελάμβαναν διαφορετικούς τύπους προβλημάτων που απαιτούσαν λογική σκέψη και συνεργασία για την επίλυσή τους. Οι ομάδες έπρεπε να τους λύσουν όλους και στον πιο σύντομο χρόνο για να διακριθούν. Οι τρεις ομάδες διακρίθηκαν και κατέκτησαν την πρώτη θέση στο Νομό Καρδίτσας!Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή αλλά και για τη διάκρισή τους!
Οι μαθητές που διακρίθηκαν:
1η Ομάδα: Νάσιας Αθανάσιος, Πατσιούρας Αναστάσιος, Οικονόμου Θωμάς, Μπέτσιου Βασιλική – Γεωργία
2η Ομάδα: Νικολάου Αχιλλέας, Κουτσώνας Στυλιανός, Κοντούλης Θωμάς
3η Ομάδα: Κατσή Φωτεινή, Μπουντζιώνας Ευάγγελος, Μπατζιάκας Κων/νος

