Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των δράσεων του Ενεργού Πολίτη, τηνΤετάρτη 29 Απριλίου και την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καρδίτσας(KarditsaRobotics). Εκεί οι μαθητές/τριες ανά τμήμα υλοποίησαν δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Η συγκεκριμένη δράση αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία ώστε όλα τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τις βασικές αρχές της ρομποτικής και του προγραμματισμού, ενώ συμμετείχαν ενεργά σε διαδραστικές δραστηριότητες. Η υπεύθυνη του κέντρου καθοδήγησε τα παιδιά με ενθουσιασμό και σαφήνεια, κάνοντας τη μάθηση ευχάριστη και προσιτή σε όλους. Η επίσκεψη αυτή ενίσχυσε το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών για τις θετικές επιστήμες και τους έδωσε πολύτιμα ερεθίσματα για το μέλλον.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/ριες, που συμμετείχαν στην υλοποίηση του προγράμματος, ευχαριστούν θερμά την υπεύθυνη του κέντρου και εθνική προπονήτρια ρομποτικής, κ. Μπολτσή Αγγελική, για τη φιλοξενία και τις εμπειρίες που τους/τις μετέδωσε.



