Επίσκεψη σε Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των δράσεων του Ενεργού Πολίτη, τηνΤετάρτη 29 Απριλίου και την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη της Ε΄ τάξης του Σχολείου μας στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Καρδίτσας(KarditsaRobotics). Εκεί οι μαθητές/τριες ανά τμήμα υλοποίησαν δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Η συγκεκριμένη δράση αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία ώστε όλα τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο της τεχνολογίας και της καινοτομίας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για τις βασικές αρχές της ρομποτικής και του προγραμματισμού, ενώ συμμετείχαν ενεργά σε διαδραστικές δραστηριότητες. Η υπεύθυνη του κέντρου καθοδήγησε τα παιδιά με ενθουσιασμό και σαφήνεια, κάνοντας τη μάθηση ευχάριστη και προσιτή σε όλους. Η επίσκεψη αυτή ενίσχυσε το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών για τις θετικές επιστήμες και τους έδωσε πολύτιμα ερεθίσματα για το μέλλον.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/ριες, που συμμετείχαν στην υλοποίηση του προγράμματος, ευχαριστούν θερμά την υπεύθυνη του κέντρου και εθνική προπονήτρια ρομποτικής, κ. Μπολτσή Αγγελική, για τη φιλοξενία και τις εμπειρίες που τους/τις μετέδωσε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *