Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄ τάξης
Στο πλαίσιο του προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Τρέχει, τρέχει το ποτάμι», που υλοποιείται από τη Δ΄ τάξη του Σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Μουζακίου, την Τρίτη …
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄ τάξης Διάβασε περισσότερα